verhuisdirigentep 2 mei 2012 start UTS Van Hoek met een nieuwe dienst: de verhuisdirigente!

Ziet u op tegen de verhuizing?

Indien u ondersteuning wenst bij zaken die bij een verhuizing komen kijken dan kunt u onze Verhuisdirigente inschakelen. Zij geeft professioneel advies en coördineert het verhuisproces. Haar activiteiten richten zich op administratief, organisatorisch en praktisch gebied.

Een greep uit de mogelijkheden

Uw administratie (re)organiseren, verhuisberichten versturen, het overzetten van telefoon, internet, gas, water en electra, abonnementen overzetten, instanties informeren, de woning op de juiste manier opleveren aan de woningcorporatie, communiceren met zorginstellingen, kamerindelingen maken, inventaris sorteren, etc.

Vooraf een persoonlijk gesprek

Onze verhuisdirigente komt vooraf bij u langs om samen, middels een standaard overzicht, te bespreken wat er moet gebeuren en in hoeverre u ondersteuning wenst. Zodat zij voor u een maatwerkpakket kan samenstellen.

Meer informatie of een prijsopgave?